معرفی بهترن و جدیدترین های ایرانی

معرفی بهترن و جدیدترین های ایرانی

معرفی بهترن و جدیدترین های ایرانی

معرفی بهترن و جدیدترین های ایرانی

معرفی بهترن و جدیدترین های ایرانی

۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا سری Wash In Wash مدل SWM-842

مزایای موتور دایرکت درایو ( DIRECT DRIVE )

لباسشویی‌های جدیدی که در شرکت های مدرن ازجمله شرکت اسنوا ساخته می‌شوند به تکنولوژی جدید دایرکت درایو مجهز هستند، در واقع در این تکنولوژی موتور لباسشویی را روی درام لباسشویی پیاده و تسمه را حذف کرده است. مزایای این تکنولوژی عبارت است از:

  1. کاهش مصرف برق
  2. کاهش صدا
  3. افزایش دور موتور تا 1400 دور و خشک‌تر شدن لباس‌ها در دور خشک‌کن
  4. کاهش وزن لباسشویی به خاطر حذف وزنه‌های بالانس (تعادلی)
  5. افزایش کیفیت شستشو و تنوع برنامه‌ها
  6. کاهش هزینه تعمیر و نگهداری
  7. کنترل دور چپ و راست و خشک کن با دقت بالا
  8. مصرف انرژی کمتر نسبت به لباسشویی‌های تسمه‌ای
  9. طول عمر بیشتر و مصرف مناسبتر در چرخه شست و شو

ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا سری Wash In Wash مدل SWM-842

لباسشویی اسنوا سری واش-این-واش مدل SWM-842 یکی از جدید ترین ماشین لباسشویی های این برند میباشد، که به دلیل تجهیزات مدرن خود بسیار مورد پسند خانواده ها قرار گرفته است. تعداد 14 برنامه پیش‌فرض برای لباسشویی مدل 842 در نظر گرفته شده است که شامل برنامه شستشوی لباس‌های جین، اسپری مستقیم آب و مواد شوینده بر روی البسه، انجام عملیات شستشوی لباس‌ها با حداقل انرژی و … می‌باشد.

همچنین این دستگاه با بهره‌گیری از توان موتور قدرتمند دایرکت درایو (Direct Drive) با سرعت 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ هشت کیلوگرم می‌تواند به راحتی نیازهای شست‌وشوی لباس یک خانواده با جمعیت متوسط را برطرف کند و این در حالی است که رتبه انرژی +++A در این دستگاه باعث کاهش 35 درصدی مصرف انرژی شده است و دیگر جای نگرانی برای مصرف انرژی وجود ندارد. بزرگترین مزیت این لباسشویی وجود درب مکمل واش این واش برای اضافه نمودن لباس و البسه در حین شست و شو است.

درب مکمل Wash in Wash

ماشین لباسشویی اسنوا (snowa) مدل (Wash in Wash SWM-842) با داشتن درب مکمل خود قابلیت اضافه کردن لباس حین شست‌وشو را دارد و انتخابی هوشمند برای استفاده خانگی است.

درب مکمل واش این واش فقط مختص لباس‌های جامانده و فراموش شده قبل از شستشو نیست؛ برای نمونه اگر پارچه‌ خاصی (همانند لباس های بسیار ظریف) به شست‌وشوی کمتری نیاز دارد، دیگر لازم نیست از ابتدا تا انتهای شست‌وشو در کنار سایر البسه باشد و می‌توان آن را به راحتی در هر زمانی به ماشین اضافه کرد.

همچنین مواقعی که البسه به صورت دستی شسته‌ شده‌اند را می توان پس از پایان شست‌وشو و هنگام آب‌کشی به دستگاه اضافه کرد و به این ترتیب مدت‌زمان خشک شدن لباس از چند ساعت به چند دقیقه کاهش پیدا می‌کند.

موتور دایرکت درایو ( DIRECT DRIVE )

لباسشویی اسنوا با موتور دایرکت درایو BLDC با فناوری موتورهای انتقال مستقیم باعث کاهش مصرف انرژی در امر شستشو شده اند. گرید مصرف این مدل لباسشویی اسنوا را +++A  می باشد که موجب جلب توجه بسیاری از مشتریان شده است. موتورهای دایرکت درایو، تسمه را از روی موتور حذف نموده اند و در آنها ، موتور مستقیما به دیگ شستشوی لباس متصل شده است.

سیستم جت واش ( JET WASH )

سیستم جت واش با اسپری مستقیم آب و مواد شوینده حین شستشو، ضمن افزایش کیفیت شستشو به دلیل نفوذ مواد شوینده به الیاف البسه از زمان شستشو نیز کم می نماید.  این قابلیت لباسشویی اسنوا با آب سرد نیز به راحتی کیفیت شستشوی قابل ملاحظه ای را ارائه میدهد و در مجموع با افزایش کیفیت شست و شوی، میزان مصرف برق، آب و زمان شست شو را کاهش میدهد.

سیستم حباب ساز ( BUBBLING WASHING SYSTEM )

تکنولوژی حباب ساز اسنوا از یک مکانسیم ترکیب آب و مواد شوینده و تزریق هوا به داخل آن بهره می برد، تا به جای وارد شدن مستقیم مواد شوینده به داخل درام، از یک کف غلیظ صابون برای نفوذ به الیاف لباس ها استفاده نماید.

در این مکانیسم آب و مواد شوینده به سرعت به تار و پود البسه نفوذ نموده تا ضمن افزایش هرچه بیشتر کیفیت شست و شو از میزان مصرف انرژی به مقدار بالایی بکاهد. استفاده از حباب های هوا علاوه بر جایگزینی مناسب به جای محرک های فیزیکی, باعث حلالیت پذیری بیشتر مواد شوینده شده و کاهش آسیب دیدگی و اثرات این مواد بر البسه را به ارمغان می آورد.

درام الماسه  ( Diamond Drum )

دیگ الماسه یا اصطلاحاٌ  Diamond Drum یک طراحی ویژه برای دیگ لباسشویی است که از طرف شرکت اسنوا ارائه شده است. در این دیگ ها قطر سوراخ های دیگ کاهش پیدا کرده و سطح یکنواخت تری را در بوجود آورده که این ویژگی از گیر کردن لباسها در داخل دیگ جلوگیری بعمل می آورد و همچنین مانع از چروک شدن لباسها در حین چرخش می شود.

رتبه انرژی ( ENERGY )

ماشین لباسشویی Wash In Wash اسنوا مدل SWM-842 دارای رتبه انرژی  35- % A+++ است. این رتبه با بهره گیری از تکنولوژی های مختلف نسبت به دیگر محصولات مشابه به دست آمده و به شما اطمینان از خریدتان را از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک افزایش میدهد.

خدمات پس از فروش

این محصول دارای 24 ماه ضمانت نامه شرکت انتخاب سرویس حامی و 124 وارانتی موتور و 8 سال خدمات پس از فروش است. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک اطمینان شما را برای همه محصولات دارای گارانتی انتخاب سرویس تضمین می نماید تا یک خرید مطمئن را تجربه نمایید.

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰
بهترین عملها و جراحی های زیبایی بدن 2020جراحی زیبایی، به اعمال جراحی پزشکی می‌گویند که برای تغییر و زیباسازی یا رفع آسیب‌های ظاهری بخشی از صورت یا بدن انجام می‌شود. این نوع جراحی شامل موارد بسیار زیادی میشود که به طوری کلی به صورت زیر دسته بندی می شوند:

بهترین عملها و جراحی های زیبایی بدن 2020 بهترین جراح لب ایران

محتویات۱ جراحی زیبایی صورت۲ جراحی زیبایی غبغب و گردن۳ جراحی زیبایی شکم، پهلو و پشت۴ جراحی زیبایی سینه۵ جراحی زیبایی بازو و ران‌ها جراحی زیبایی صورتلیفت صورت و گردنلیفت پیشانی و ابروجراحی زیبایی لبجراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)جراحی زیبایی بینیجراحی زیبایی گوشپروتز فک و چانهپروتز گونهتزریق ژلزیبایی خطوط صورتتزریق فیلرها (پرکننده‌ها و ژل‌ها)تزریق بوتاکستزریق پلاکت PRPجراحی زیبایی غبغب و گردنلیفت غبغب و گردن با لیپولیز لیزریلیفت غبغب و گردن با عمللیفت غبغب و گردن با بوتاکس و فیلرهاجراحی زیبایی شکم، پهلو و پشتلیپولیزرکوچک کردن شکم (جراحی پلاستیک شکم)لیپوابدومینوپلاستیلیزرلیپواسکالچر با اسمارت لیپو MPXلیپوساکشنجراحی زیبایی سینهکوچک کردن سینهپروتز سینهلیفت سینهتزریق چربی سینهلیپوساکشن سینهجراحی زیبایی بازو و ران‌هالیپولیز بازوهاعمل جراحی زیبایی بازو (براکیوپلاستی)لیپولیز لیزری ران‌هاعمل جراحی زیبایی ران‌ها (لیفت ران – Thigh Lift)عمل جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی (کوچک کردن لبه‌های بیرونی واژن)تزریق چربی Fat Graft به ناحیهٔ دستگاه تناسلی خارجی (لابیاماژور)پیوند به بیرونانجمن بین‌المللی جراحی زیبایی (ISAPS)آمار جراحی زیبایی در ایران و دنیا به تفکیک نوع جراحی تا سال ۲۰۱۳ بی‌بی‌سی فارسیتزریق چربی چیست و چگونه انجام میشود؟ عصر ایرانندای تندرستی/ تزریق بوتاکس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران

جراحی زیبایی اندام تناسلی بهترین جراح لب

رزرو و مشاوره :09213622725-09372086112 محمدی

  

دکتر بیات لیفت صورت بهترین عملها و جراحی های زیبایی بدن 2020 جراحی زیبایی پایین تنه

رزرو و مشاوره :09213622725-09372086112 محمدی

 

جراحی زیبایی پایین تنه بهترین جراح بوکال در تهران بهترین جراح بوکال در تهران جراح پلاستیک سر جراحی زیبایی اندام تناسلی جراحی زیبایی اندام تناسلی جراحی زیبایی اندام تناسلی عمل زیبایی بدن جراحی زیبایی پایین تنه

 

رزرو و مشاوره :09213622725-09372086112 محمدی

دکتر جراح زیبایی بدن جراحی زیبایی بدن جراحی زیبایی ران پا جراحی زیبایی ران پا جراحی زیبایی اندام تناسلی عمل زیبایی اندام عمل زیبایی واژن عمل زیبایی واژن دکتر جراح زیبایی بدن دکتر جراح زیبایی بدن هزینه جراحی لیفت ران

رزرو و مشاوره :09213622725-09372086112 محمدی

فیلم لیفت ران فیلم لیفت ران فیلم لیفت ران متخصص لیفت ران لیفت ران پا بدون جراحی لیفت ران پا بدون جراحی لیفت ران پا بدون جراحی هزینه جراحی لیفت ران هزینه جراحی لیفت ران

 

رزرو و مشاوره :09213622725-09372086112 محمدی

عمل زیبایی بدن عمل زیبایی بدن عمل زیبایی بدن عمل زیبایی بدن عمل زیبایی بدن جراحی زیبایی پایین تنه جراحی زیبایی پایین تنه

 

رزرو و مشاوره :09213622725-09372086112 محمدی

جراحی زیبایی پایین تنه جراحی زیبایی پایین تنه جراحی زیبایی پایین تنه جراحی زیبایی اندام تناسلی جراحی زیبایی اندام تناسلی جراحی زیبایی اندام تناسلی جراحی زیبایی اندام تناسلی

 

رزرو و مشاوره :09213622725-09372086112 محمدی

جراحی زیبایی اندام تناسلی      پیکر تراشی

رزرو و مشاوره :09213622725-09372086112 محمدی

پیکر تراشی پیکر تراشی

رزرو و مشاوره :09213622725-09372086112 محمدی

پیکر تراشی پیکر تراشی

رزرو و مشاوره :09213622725-09372086112 محمدی





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

 
 
  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰
 
URL

entekhabclick.com  

Заголовок Welcome to nginx!
Ключевые слова (нет)
Описание (нет)
Тэг h1 Welcome to nginx!
Размер страницы 616 Byte(s)
Кодировка ?
IP сайта 185.128.139.182 Все сайты на IP
Скорость загрузки 2.95 Kb/s
Время загрузки 0.2 sec
Перенаправление (нет)
Внутренние / внешние ссылки Анализ
Анализ контента страницы Выполнить
Посетителей за сутки по  ?
Посетителей за месяц по  ?
Сервер сайта 185.128.139.182
Расположение датацентра  Iran
Сервер nginx/1.14.0 (Ubuntu)
Заработок Вы можете зарабатывать на сайте более 

 

Общие данные сайта

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/tYNR6Cl233667/pr-cy.su/slib/plugins/lt/SolomonoDataPlugin.php on line 33

Нет данных для отображения! Проверьте доступность блока или источников!

Поисковый трафик с Google

Backlink History (Majestic SEO)

 

Наличие сайта в каталогах

  Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть

Проиндексировано страниц

Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть
Посмотреть    

Ссылаются на сайт из

Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть

Дополнительная информация

Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть

Дополнительные инструменты

Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть

Данные страницы

Ответ сервера

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1066GW

نقد و بررسی

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1066GW

امکانات ویژه:

گنجایش 24 فوت

فریزر بدون برفک

دارای فیلتر هوای ضد بو

سیستم انجماد سریع

سیستم سرد کننده سریع

مدیریت هوشمند سرمایش

طبقات شیشه ای مقاوم ضد شوک

محفظه ویژه نگهداری میوه و سبزیجات

نوار درزگیر آنتی باکتریال با امکان تعویض

مجهز به کمپرسورهای نسل جدید کم مصرف

کاهش هزینه های مصرف برق با رده انرژی A+

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1066GW

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1066GW از سری 660 پلاس، یکی از محصولات پرطرفدار شرکت دوو در سال های اخیر می باشد. این یخچال فریزر  باکیفیت و محبوب فریزر پایین  برای دسترسی راحتتر با فریزری دارای ۴ کشو، برای کاربران طراحی شده است.

با استفاده از کمپرسور های نسل جدید High Efficiency میزان مصرف انرژی یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1066GW به حداقل رسانده است. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک این محصول را با امکانات مناسب خود برای خانواده هایی که نیاز به فضای بیشتری برای فریزر دارند توصیه می نماید. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک کلیه محصولات دوو را با ضمانت نامه رسمی انتخاب سرویس حامی به مصرف کنندگان عرضه می نماید.

در طراحی ظاهری یخچال فریزر پایین دوو D2BF-1066GW باید توجه داشت که با افزایش ارتفاع یخچال فریزر امکان تعبیه 4 کشو برای فریزر و افزایش گنجایش فضای داخلی یخچال نسبت به دیگر یخچال فریزر ها برای کاربر ایجاده شده است. شرکت دوو یخچال فریزر پایین دوو مدل 1066GW را به دلیل نیاز مصرف کنندگان خود به تعداد کشو بیشتر برای فریزر و نصب راحتر محصول در آشپزخانه های کوچکتر طراحی نموده است. این محصول در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در سه رنگ سفید براق، سفید چرمی و تیتانیوم به مشتریان عرضه می گردد.

سامانه سرمایش هوشمند Smart Cooling

یکی از ویژگی های مهم یخچال فریزر پایین دوو 1066GW قابلیت سرمایش هوشمند است. این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند. بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

کمپرسور نسل جدید High Efficiency

کمپرسـور این دستگاه نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد. این کمپرسورها بوسیله باز طراحی کمپرسور های قدیمی و کاهش مصرف انرژی بیشتر با فعالیـت خود نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـانند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.

امکانات ویژه:

گنجایش 24 فوت

فریزر  بدون برفک

دارای فیلتر هوای ضد بو

سیستم انجماد سریع

سیستم سرد کننده سریع

مدیریت هوشمند سرمایش

طبقات شیشه ای مقاوم ضد شوک

محفظه ویژه نگهداری میوه و سبزیجات

نوار درزگیر آنتی باکتریال با امکان تعویض

مجهز به کمپرسورهای نسل جدید کم مصرف

کاهش هزینه های مصرف برق با رده انرژی A+

 

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077TI

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077TI

امکانات ویژه:

گنجایش 24 فوت

فریزر بدون برفک

دارای فیلتر هوای ضد بو

سیستم انجماد سریع

سیستم سرد کننده سریع

مدیریت هوشمند سرمایش

طبقات شیشه ای مقاوم ضد شوک

محفظه ویژه نگهداری میوه و سبزیجات

نوار درزگیر آنتی باکتریال با امکان تعویض

مجهز به کمپرسورهای نسل جدید کم مصرف

کاهش هزینه های مصرف برق با رده انرژی A+

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077TI

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077TI یکی از محصولات پرطرفدار شرکت دوو (Daewoo)در سال های اخیر می باشد. این یخچال پایین فریزر باکیفیت و محبوب برای دسترسی راحتتر با فریزری دارای ۴ کشو، برای کاربران طراحی شده است.

با استفاده از کمپرسور های نسل جدید High Efficiency میزان مصرف انرژی یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077TI به حداقل رسانده است. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک این محصول را با امکانات مناسب خود برای خانواده هایی که نیاز به فضای بیشتری برای فریزر دارند توصیه می نماید. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک کلیه محصولات دوو را با ضمانت نامه رسمی انتخاب سرویس حامی به مصرف کنندگان عرضه می نماید.

در طراحی ظاهری یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077TI باید توجه داشت که با افزایش ارتفاع یخچال فریزر امکان تعبیه 4 کشو برای فریزر و افزایش گنجایش فضای داخلی یخچال نسبت به دیگر یخچال فریزر ها برای کاربر ایجاده شده است. شرکت دوو یخچال فریزر پایین دوو D2BF-1077TI را به دلیل نیاز مصرف کنندگان خود به تعداد کشو بیشتر برای فریزر و نصب راحتر محصول در آشپزخانه های کوچکتر طراحی نموده است. این محصول در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در سه رنگ سفید براق، سفید چرمی و تیتانیوم به مشتریان عرضه می گردد.

سامانه سرمایش هوشمند Smart Cooling

یکی از ویژگی های مهم یخچال فریزر پایین D2BF-1077TI قابلیت سرمایش هوشمند است. این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند. بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

کمپرسور نسل جدید High Efficiency

کمپرسـور این دستگاه نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد.

این کمپرسورها بوسیله باز طراحی کمپرسور های قدیمی و کاهش مصرف انرژی بیشتر با فعالیـت خود نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـانند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.

امکانات ویژه:

گنجایش 24 فوت

فریزر  بدون برفک

دارای فیلتر هوای ضد بو

سیستم انجماد سریع

سیستم سرد کننده سریع

مدیریت هوشمند سرمایش

طبقات شیشه ای مقاوم ضد شوک

محفظه ویژه نگهداری میوه و سبزیجات

نوار درزگیر آنتی باکتریال با امکان تعویض

مجهز به کمپرسورهای نسل جدید کم مصرف

کاهش هزینه های مصرف برق با رده انرژی A+

 

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077GW

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077GW

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077GW یکی از محصولات پرطرفدار شرکت دوو (Daewoo)در سال های اخیر می باشد. این یخچال پایین فریزر باکیفیت و محبوب برای دسترسی راحتتر با فریزری دارای ۴ کشو، برای کاربران طراحی شده است.

با استفاده از کمپرسور های نسل جدید High Efficiency میزان مصرف انرژی یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077GW به حداقل رسانده است. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک این محصول را با امکانات مناسب خود برای خانواده هایی که نیاز به فضای بیشتری برای فریزر دارند توصیه می نماید. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک کلیه محصولات دوو را با ضمانت نامه رسمی انتخاب سرویس حامی به مصرف کنندگان عرضه می نماید.

در طراحی ظاهری یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077GW باید توجه داشت که با افزایش ارتفاع یخچال فریزر امکان تعبیه 4 کشو برای فریزر و افزایش گنجایش فضای داخلی یخچال نسبت به دیگر یخچال فریزر ها برای کاربر ایجاده شده است. شرکت دوو یخچال فریزر پایین دوو D2BF-1077GW را به دلیل نیاز مصرف کنندگان خود به تعداد کشو بیشتر برای فریزر و نصب راحتر محصول در آشپزخانه های کوچکتر طراحی نموده است. این محصول در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در سه رنگ سفید براق، سفید چرمی و تیتانیوم به مشتریان عرضه می گردد.

سامانه سرمایش هوشمند Smart Cooling

یکی از ویژگی های مهم یخچال فریزر پایین D2BF-1077GW قابلیت سرمایش هوشمند است. این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند. بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

کمپرسور نسل جدید High Efficiency

کمپرسـور این دستگاه نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد.

این کمپرسورها بوسیله باز طراحی کمپرسور های قدیمی و کاهش مصرف انرژی بیشتر با فعالیـت خود نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـانند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.

امکانات ویژه:

گنجایش 24 فوت

فریزر  بدون برفک

دارای فیلتر هوای ضد بو

سیستم انجماد سریع

سیستم سرد کننده سریع

مدیریت هوشمند سرمایش

طبقات شیشه ای مقاوم ضد شوک

محفظه ویژه نگهداری میوه و سبزیجات

نوار درزگیر آنتی باکتریال با امکان تعویض

مجهز به کمپرسورهای نسل جدید کم مصرف

کاهش هزینه های مصرف برق با رده انرژی A+

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077GW

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077GW

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077GW یکی از محصولات پرطرفدار شرکت دوو (Daewoo)در سال های اخیر می باشد. این یخچال پایین فریزر باکیفیت و محبوب برای دسترسی راحتتر با فریزری دارای ۴ کشو، برای کاربران طراحی شده است.

با استفاده از کمپرسور های نسل جدید High Efficiency میزان مصرف انرژی یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077GW به حداقل رسانده است. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک این محصول را با امکانات مناسب خود برای خانواده هایی که نیاز به فضای بیشتری برای فریزر دارند توصیه می نماید. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک کلیه محصولات دوو را با ضمانت نامه رسمی انتخاب سرویس حامی به مصرف کنندگان عرضه می نماید.

در طراحی ظاهری یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077GW باید توجه داشت که با افزایش ارتفاع یخچال فریزر امکان تعبیه 4 کشو برای فریزر و افزایش گنجایش فضای داخلی یخچال نسبت به دیگر یخچال فریزر ها برای کاربر ایجاده شده است. شرکت دوو یخچال فریزر پایین دوو D2BF-1077GW را به دلیل نیاز مصرف کنندگان خود به تعداد کشو بیشتر برای فریزر و نصب راحتر محصول در آشپزخانه های کوچکتر طراحی نموده است. این محصول در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در سه رنگ سفید براق، سفید چرمی و تیتانیوم به مشتریان عرضه می گردد.

سامانه سرمایش هوشمند Smart Cooling

یکی از ویژگی های مهم یخچال فریزر پایین D2BF-1077GW قابلیت سرمایش هوشمند است. این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند. بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

کمپرسور نسل جدید High Efficiency

کمپرسـور این دستگاه نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد.

این کمپرسورها بوسیله باز طراحی کمپرسور های قدیمی و کاهش مصرف انرژی بیشتر با فعالیـت خود نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـانند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.

امکانات ویژه:

گنجایش 24 فوت

فریزر  بدون برفک

دارای فیلتر هوای ضد بو

سیستم انجماد سریع

سیستم سرد کننده سریع

مدیریت هوشمند سرمایش

طبقات شیشه ای مقاوم ضد شوک

محفظه ویژه نگهداری میوه و سبزیجات

نوار درزگیر آنتی باکتریال با امکان تعویض

مجهز به کمپرسورهای نسل جدید کم مصرف

کاهش هزینه های مصرف برق با رده انرژی A+

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077LW

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077LW

امکانات ویژه:

گنجایش 24 فوت

فریزر بدون برفک

دارای فیلتر هوای ضد بو

سیستم انجماد سریع

سیستم سرد کننده سریع

مدیریت هوشمند سرمایش

طبقات شیشه ای مقاوم ضد شوک

محفظه ویژه نگهداری میوه و سبزیجات

نوار درزگیر آنتی باکتریال با امکان تعویض

مجهز به کمپرسورهای نسل جدید کم مصرف

کاهش هزینه های مصرف برق با رده انرژی A+

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077LW

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077LW یکی از محصولات پرطرفدار شرکت دوو (Daewoo)در سال های اخیر می باشد. این یخچال پایین فریزر باکیفیت و محبوب برای دسترسی راحتتر با فریزری دارای ۴ کشو، برای کاربران طراحی شده است.

با استفاده از کمپرسور های نسل جدید High Efficiency میزان مصرف انرژی یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077LW به حداقل رسانده است. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک این محصول را با امکانات مناسب خود برای خانواده هایی که نیاز به فضای بیشتری برای فریزر دارند توصیه می نماید. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک کلیه محصولات دوو را با ضمانت نامه رسمی انتخاب سرویس حامی به مصرف کنندگان عرضه می نماید.

در طراحی ظاهری یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077LW باید توجه داشت که با افزایش ارتفاع یخچال فریزر امکان تعبیه 4 کشو برای فریزر و افزایش گنجایش فضای داخلی یخچال نسبت به دیگر یخچال فریزر ها برای کاربر ایجاده شده است. شرکت دوو یخچال فریزر پایین دوو D2BF-1077LW را به دلیل نیاز مصرف کنندگان خود به تعداد کشو بیشتر برای فریزر و نصب راحتر محصول در آشپزخانه های کوچکتر طراحی نموده است. این محصول در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در سه رنگ سفید براق، سفید چرمی و تیتانیوم به مشتریان عرضه می گردد.

سامانه سرمایش هوشمند Smart Cooling

یکی از ویژگی های مهم یخچال فریزر پایین D2BF-1077LW قابلیت سرمایش هوشمند است. این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند. بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

کمپرسور نسل جدید High Efficiency

کمپرسـور این دستگاه نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد. این کمپرسورها بوسیله باز طراحی کمپرسور های قدیمی و کاهش مصرف انرژی بیشتر با فعالیـت خود نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـانند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.

امکانات ویژه:

گنجایش 24 فوت

فریزر  بدون برفک

دارای فیلتر هوای ضد بو

سیستم انجماد سریع

سیستم سرد کننده سریع

مدیریت هوشمند سرمایش

طبقات شیشه ای مقاوم ضد شوک

محفظه ویژه نگهداری میوه و سبزیجات

نوار درزگیر آنتی باکتریال با امکان تعویض

مجهز به کمپرسورهای نسل جدید کم مصرف

کاهش هزینه های مصرف برق با رده انرژی A+

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

کابل تبدیل USB به Micro-USB انکر مدل A8143 PowerLine Plus طول ۱٫۸ مترAnker A8143 PowerLine Plus USB To Micro-USB Cable 1.8m

کابل تبدیل USB به Micro-USB انکر مدل A8143 PowerLine Plus طول ۱٫۸ متر

برای اولین بار در صنعت ساخت کابل های USB، شرکت انکر برای تضمین مقاومت بالای کابل های خود در ساخت آن از الیاف ضد گلوله کولار استفاده کرده است که قدرت تحمل بیش از ۱۰۰۰۰ بار خمش را دارد. این کابل از چند سیم مجزا ساخته شده که مقاومت درونی آن بسیار کمتر از کابل های یک تکه بوده و این ویژگی موجب افزایش سرعت انتقال شارژ می شود. همچنین سازگاری با تمامی دستگاه های هوشمند، کار آمد بودن بسیار بالای آن را نشان می دهد.
کولار: نام تجاری برای الیاف ساخته شده از پاراآرامید است که به صورت نخ و پارچه بافته شده تولید می شود و در وزن یکسان ۵ برابر فولاد استحکام دارد.
AWG: واحد اندازه گیری قطر سیم های الکترونیکی در آمریکا

کابل تبدیل USB به Micro-USB انکر مدل A8143 PowerLine Plus طول ۱٫۸ متر

کابل تبدیل USB به Micro-USB انکر مدل A8143 PowerLine Plus طول ۱٫۸ متر
برای اولین بار در صنعت ساخت کابل های USB، شرکت انکر برای تضمین مقاومت بالای کابل های خود در ساخت آن از الیاف ضد گلوله کولار استفاده کرده است که قدرت تحمل بیش از ۱۰۰۰۰ بار خمش را دارد. این کابل از چند سیم مجزا ساخته شده که مقاومت درونی آن بسیار کمتر از کابل های یک تکه بوده و این ویژگی موجب افزایش سرعت انتقال شارژ می شود. همچنین سازگاری با تمامی دستگاه های هوشمند، کار آمد بودن بسیار بالای آن را نشان می دهد.
کولار: نام تجاری برای الیاف ساخته شده از پاراآرامید است که به صورت نخ و پارچه بافته شده تولید می شود و در وزن یکسان ۵ برابر فولاد استحکام دارد.
AWG: واحد اندازه گیری قطر سیم های الکترونیکی در آمریکا
کابل تبدیل USB به Micro-USB انکر مدل A8143 PowerLine Plus از نوع کابل‌های microUSB است.
این نوع کابل‌ها مناسب گوشی‌های موبایل و تبلت‌های اندرویدی هستند؛ همچنین بیشتر هدست‌های بلوتوث و پاوربانک‌ها به کمک این نوع کابل شارژ می‌شوند.
A8143 از روکش بافته‌شده برخوردار است. این روکش بافته‌شده علاوه‌بر اینکه آن را بادوام‌تر از کابل‌های معمولی کرده است، باعث شده دربرابر گره‌خوردن و درهم‌پیچیدن هم مقاوم باشد.
بدنه‌ی این کابل قدرت تحمل بیش از ۱۰۰۰۰ بار خمش را دارد و به دلیل وجود اتصالات لیزری، دربرابر کشیدگی نیز مقاومت می‌کند. A8143 به طول ۱٫۸ متر است تا به‌راحتی بتوان از آن استفاده کرد.
روکش کانکتورهای آن از جنس آلومینیوم هستند که ضمن زیبایی، مقاومت زیادی دارند. به کمک کابل A8143 هم امکان شارژ دستگاه‌ها وجود دارد و هم می‌توان انتقال اطلاعات را به‌سادگی انجام داد.

  • dxc dxc