معرفی بهترن و جدیدترین های ایرانی

معرفی بهترن و جدیدترین های ایرانی

معرفی بهترن و جدیدترین های ایرانی

معرفی بهترن و جدیدترین های ایرانی

معرفی بهترن و جدیدترین های ایرانی

۳۴ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای کسانی که طرفدار YSL هستند، این عینک ها نه تنها کیفیت و طرح روز را برایشان فراهم می آورند، بلکه احساس لاکچری و با کلاسی نیز به پوشنده های عینک ها می بخشند. همچنین مصرف کنندگان YSL می گویند که با خرید عینک‌های این برند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که با یک تیر دو نشان زده‌اند و هم از شکل و فرم برخوردار شده‌اند و هم از کارایی.

تمامی عکس های محصولات YSL ، عکس واقعی از خود محصول هستند که توسط تیم طراحی انتخاب کلیک گرفته شده اند، تا کیفیت واقعی محصولات را برای کاربران به نمایش گذارد.

 

عینک آفتابی YSL “ایو سن لوران”

برند ایو سن لوران فرانسوی (Yves Saint Laurent) خانه مد لوکسی است که سال ها قبل توسط ایو سن لوران و شریکش پیر برژ تأسیس شد. مؤسس این برند در سال ۲۰۰۸ درگذشت و این خانه آخرین خط لباس های انحصاری خود را در سال ۲۰۰۲ تولید نمود.

این برند که در سال ۱۹۶۱ تأسیس شده‌است ، یکی از برجسته ‌ترین و مهمترین مزون‌های مد دنیا محسوب می‌شود و با پوشاک مدرن و متفاوتی مانند کت‌های تاکسیدو برای زنان معروف شده‌است.

امروزه برند سن لوران پاریس تولیدات فراوانی از جمله پوشاک آماده برای زنان و مردان، عینک های آفتابی، محصولات چرم، کفش و جواهرات تهیه می‌کند.

 

بررسی کیفیت عینک آفتابی YSL

مارک پرطرفدار “ایو سن لوران” Yves Saint Laurent جزء دسته بندی عینک های متمایز قرار میگیرد. این عینک های آفتابی با حفظ استانداردهای محافظت از چشم طرفدارن اختصاصی خود را دارد.

همانطور که می دانید تمرکز این برند در عینک های آفتابی به مراقبت از چشم و حفظ سلامت مصرف کنندگان است.

 

نظر خریداران عینک آفتابی ایو سن لوران

برای کسانی که طرفدار YSL هستند، این عینک ها نه تنها کیفیت و طرح روز را برایشان فراهم می آورند، بلکه احساس لاکچری و با کلاسی نیز به پوشنده های عینک ها می بخشند.

همچنین مصرف کنندگان YSL می گویند که با خرید عینک‌های این برند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که با یک تیر دو نشان زده‌اند و هم از شکل و فرم برخوردار شده‌اند و هم از کارایی.

تمامی عکس های محصولات YSL، عکس واقعی از خود محصول هستند که توسط تیم طراحی انتخاب کلیک گرفته شده اند، تا کیفیت واقعی محصولات را برای کاربران به نمایش گذارد.

 

بستن

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

موتور تسمه ای چیست؟

ماشین لباسشویی بعد از یخچال فریزرها دومین وسیله پرکاربرد در خانه است.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7103 نیز دارای موتور تسمه ای است.

مزیت مهم این سیستم ساده موتور محصول با قابلیت تعویض و تعمیر آسان و ارزان است.

این لباسشویی ها در هنگام بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد برخوردار هستند.

ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی دوو سری Charisma مدل DWK-7103

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7103 سری کاریزما (Charisma) با درب بزرگ، جدیدترین محصول خانواده وایت لند (White Land) دوو است.

این محصول که به فناوری جدید بخار شوی (Steam Care) مجهز شده است، جز پرفروش ترین محصولات دوو در رده لباسشویی های دارای موتور تسمه ای است.

موتورهای تسمه ای دارای ساختار ساده ای هستند و از مهمترین مزیت های آن تعمیر و تعویض آسان آن است.

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما از لحاظ بالانس شدن نیز از انعطاف عملکردی بالایی برخوردار است.

لباسشویی های دوو سری Charisma در رنگ بندی های سفید و نقره ای با گارانتی رسمی انتخاب سرویس در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک به مصرف کنندگان عرضه می گردد.

 

طراحی ظاهری ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7103

لباسشویی دوو سری کاریزما دارای بدنه اکوبادی (Eco Body) جهت کاهش به همراه پنل مکانیکی LED است.

بدنه اختصاصی Eco Body در لباسشویی های دوو دارای سیستم ضد لرزش لباسشویی با طراحی ویژه دیواره های جانبی است.

این مورد موجب ثبات بیشتر دستگاه و همچنین عملکرد بی صدای لباسشویی حین کار می گردد.

 

موتور تسمه ای چیست؟

ماشین لباسشویی بعد از یخچال فریزرها دومین وسیله پرکاربرد در خانه است.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7103 نیز دارای موتور تسمه ای است.

مزیت مهم این سیستم ساده موتور محصول با قابلیت تعویض و تعمیر آسان و ارزان است.

این لباسشویی ها در هنگام بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد برخوردار هستند.

 

فناوری بخار شوی (Steam Care) در لباسشویی های دوو چگونه عمل می کند؟

برای درک این موضوع باید بدانیم لباسشویی دوو هنگام شستشو، سیکل فرآیند را در چند مرحله تقسیم بندی می کند.

زمانی که در مرحله‌ی شستشوی اولیه آب وارد دیگ می‌شود، آب و بخار به همراه هم لباس‌ها را کاملاً خیس می‌کنند.

بخار هنگام شروع شستشو دمای آب را افزایش می‌ دهد. افزایش دمای آب باعث حل شدن ماده‌ی شستشو می‌شود و امکان پخش شدن عمیق آن در لباس‌ها و پارچه را فراهم می‌ کند.

وقتی سیکل شستشو به اتمام رسید بخار بیشتری به دیگ آزاد می‌شود و دما را به حدی افزایش می ‌دهد که باعث ضد عفونی شدن لباس‌ها می‌ شود، سپس پارچه را نرم می‌ کند و چروک‌های عمیقی را که طی سیکل شستشو ایجادشده است، برطرف می‌ کند.

مهمترین مزیت یک سیستم بخارشوی صاف و بی چین و چروک شستن البسه و ملحفه ها با از بین بردن آلرژی های شایع آن هاست.

در ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7103 سری کاریزما آب و بخار همزمان لکه ها، بوی ناخوشایند و چروک های هر نوع پارچه ای را از بین می برند.

ماشین لباسشویی‌های بخارشو نسبت به ماشین لباسشویی های دیگر با استفاده از بخار به ذرات چربی و کثیفی ها نفوذ کرده و با متلاشی کردن پیوند مولکولی آنها کمک می ‌کند تا با کمترین مقدار مواد شوینده، تمیزترین حالت ممکن را برای لباس ها شاهد باشید و در عین حال این فناوری صدمه‌ای به لباس نمی زند.

فناوری بخار ضمن کاستن از زمان شستشو باعث بهبود عملکرد و کم شدن مقدار قابل توجهی از مصرف انرژی می‌شود.

همچنین این لباسشویی‌ها البسه را با قدرت بیشتری می شویند و با ظاهری صیقلی و فوق مدرن، شستشو را به‌روز می ‌کنند.

 

درام نسل جدید جهت جلوگیری از صدمه دیدگی البسه (Emerald Drum)

طراحی منحصر به فرد دیگ شستشو (درام زمرد) در این محصول موجب افزایش سطح تماس البسه و مواد شوینده شده و علاوه بر افزایش کیفیت شستشو، از صدمه دیدن الیاف لباس ها جلوگیری می کند.

بستن

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

مشخصات محصول :

ظرفیت 8 کیلو
رتبه مصرف انرژی +++A
موتور دایرکت درایو

ماشین لباسشویی دوو سری ویوا مدل DWK-8240

یکی از پر طرفدارترین محصولات لباسشویی دوو (Daewoo)، ماشین لباسشویی دوو سری ویوا مدل Daewoo DWK-8240 است.

طراحی منحصر به فرد و فناوری نانو سیلور از جمله ویژگی های این سری می باشد.

همینطور اضافه شدن عملکرد لمسی به صفحه نمایش پنل، لباسشویی سری ویوا را میان کاربران محبوب تر کرده است.

قابلیت مهم دیگر این سری از لباسشویی های دوو مصرف کم انرژی در آن است.

درجه مصرف انرژی این دستگاه ها +++A است. ماشین لباسشویی های سری ویوا دارای موتور دایرکت درایو به صورت بدون تسمه هستند که لرزش و صدای بسیار کمی تولید می کنند. در این سری محصولات، حداکثر دور خشک کن دستگاه به 1400 دور در دقیقه میرسد.

البته شما میتوانید آن را به میزان مورد نظر خود تنظیم کنید. ماشین لباسشویی های دوو سری ویوا دارای سیستم خودکار تشخیص خطا بوده و در صورت بروز مشکل میتواند خطای موجود را به شما اعلام کند تا با متخصصین به طور تلفنی در میان بگذارید.

 

معرفی لباسشویی دوو سری ویوا DWK-8240

ماشین لباسشویی دوو سری Viva مدل DWK-8240 دارای مخزن 8 کیلوگرمی است.

گرید انرژی A+++ -35% این محصول نشانه بالاترین کارایی در مصرف انرژی است.

در این محصول، با استفاده از موتورهای دایرکت درایو و با حذف تسمه، لباسشویی کمترین لرزش و صدا را داشته و میزان مصرف انرژی به مقدار قابل ملاحظه‌ای پایین می‌آید؛ همچنین موتورهای دایرکت درایو طول عمر لباسشویی را نیز افزایش می‌دهد.

این قابلیت، میزان مصرف برق را به کمترین مقدار ممکن می‌رساند و با فراهم آوردن برق به میزان کافی برای روشن شدن دستگاه و کنترل دقیق بر نوسانات، از هدر رفتن انرژی جلوگیری می ‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول وجود سیستم حباب‌ساز است که هوا، آب و ماده شوینده را در هم مخلوط کرده و نوع جدیدی از حباب‌ های شوینده (Eco bubble) را تولید می‌کند که با سرعت 40 برابر سریع ‌تر، جذب الیاف البسه‌ می‌شوند؛ این انحلال ایده ‌آل علاوه بر اینکه از باقی ماندن پودر حل نشده در بین البسه جلوگیری می ‌کند، با نفوذ یکنواخت، انواع لکه‌ها را بلافاصله از بین برده و حتی از ساییدگی و آسیب‌دیدگی لباس‌ها در اثر چرخش سریع جلوگیری می ‌کند.

تکنولوژی نانو سیلور از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول است.

برای دسترسی آسان به محصولات دوو ما به شما بهترین فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک را معرفی میکنیم که شما به راحتی اجناس خود را به صورت نقد و اقساط از این فروشگاه خریداری نمایید.

 

تکنولوژی دایرکت درایو (Direct Drive)

در این تکنولوژی تسمه از موتور ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8240، حذف شده و موتور مستقیما به دیگ شستشوی لباس متصل شده است.

این تکنولوژی لرزش و صدای موتور را کاهش داده و بالطبع مشکلات خرابی تسمه رانیز کم می کند ،همین امر موجب کاهش هزینه های ناشی از خرابی تسمه نیز می شود.

این تکنولوژی مصرف انرژی را کاهش داده و در نهایت باعث افزایش عمر ماشین لباسشویی می شود.

از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و بنابراین می توان ظرفیت ماشین لباس شویی و دیگ آن را نیز افزایش داد.

داشتن ظرفیت شستشوی بالاتر این امکان را فراهم می کند تا در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی، بتوانید حجم بیشتری از لباس را با اندازه های بزرگتر مانند پتوها و ملحفه با صرف انرژی کمتر، بشویید.

 

فناوری حباب ساز (Eco Bubble)

عملکرد فناوری حباب ساز بدین صورت است که به وسیله مولد یا ژنراتور کار گذاشته شده در ماشین لباسشویی، آب، مواد شوینده و هوا طبق یک فرمول خاص با هم ترکیب شده و در نتیجه حباب آماده وارد دیگ لباسشویی می شود. این تکنولوژی مزایای زیر را دارد :

کاهش مصرف انرژی تا 70% به دلیل استفاده نکردن از هیتر در شستشوی Eco Bubble جلوگیری از آسیب دیدن الیاف لباس به دلیل تماس اندک لباس با سطح دیگ کیفیت شستشوی بهتر : سرعت جذب حباب در الیاف لباس 40% سریعتر می شود.

 

کم مصرف و به صرفه

از مزایای لباسشویی های دوو پایین بودن مصرف انرژی در آن است. گرید مصرف انرژی در این لباسشویی +++A می باشد. یعنی میزان مصرف انرژی در این محصول تا 35% کاهش یافته است.

برای خدمات به شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در خدمت شماست اعتماد شما افتخار ماست.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی دوو را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، ماشین لباسشویی دوو را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

بستن

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

مشخصات محصول :

28 فوت
قفل کودک
رنگ استیل
اتصال به آب شهری
کمپرسور اینورتر دیجیتال

یخچال و فریزر پایین دوو مدل اولتیمو D4BF-0028SS

یخچال و فریزر پایین دوو مدل اولتیمو Ultimo D4BF-0028SS یکی از محبوبترین و پرفروش ترین محصولات خانواده فرشلند دوو است.

این محصول به عنوان یکی دیگر از اعضای خانواده خود با طراحی ویژه زیبایی منحصر به فردی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

یخچال فریزر اولتیمو در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در سه رنگ سفید براق، سفید چرمی و استیل به مشتریان عرضه می گردد.

این یخچال یکی از بهترین یخچال های پهن موجود در بازار به حساب می آید که دارای گنجایش بالا می باشد.

دوو برای حفظ تازگی بیشتر در مواد غذایی، از سامانه کنترل سرمایش هوشمند (Digital Cooling) در سری یخچال فریزر های جدید فرشلند (FreshLand) بهره برده است.

این سامانه با استفاده از حسگرهای مختلف داخل و خارج از یخچال دما و رطوبت محیط داخلی و خارجی را بررسی نموده و در نهایت بهترین عملکرد ممکن را برای ایجاد دمای مناسب ایجاد می نماید.

بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا در یخچال و فریزر مدل اولتیمو Ultimo D2BF-0028 شرکت دوو(daewoo)، میـوه جات و سـبزیجات و همچنین مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی ‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می ‌مانــد.

 

مدیریت و حفظ تازگی مواد غذایی با تکنولوژی دیجیتال (PERFECT FRESHNESS MANAGEMENT By Digital Technology) چیست؟

شرکت دوو در یخچال فریزر های جدید خود سری فرشلند (Fresh land) که به تازگی وارد بازار نموده است، استفاده از سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital cooling) یخچال و فریزر پایین دوو مدل اولتیمو Ultimo D4BF-0028SS مجهز به سنسورهای کنترل دمایی نموده است، این سنسورها دمای فضای داخلی و بیرونی یخچال را تشخیص داده و اطلاعات آن را به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند.

این سامانه داده‌ ها را تحلیل کرده و پس از تحلیل آن دستورات لازم برای انجام عملکرد بهینه به کمپرسور منتقل نموده و سرمایش مورد نیاز با شرایط محصول تامین می گردد.

بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه و سـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی ‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می ‌مانــد.

 

معرفی کمپرسور اینورتر دیجیتال (Digital Inverter Compressor) دوو

کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد.

فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می ‌رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌ تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می ‌مانـد.

کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %23 انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد. این موضوع باعث شده تا ساید بای ساید فرشلند دوو نشــان +A را به معنای 25٪ مصرف انرژی کمتر نسبت به سطح A دریافت نماید.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با ارائه برندهای معتبر همچون دوو (با خدمات پس از فروش انتخاب سرویس حامی) همراه همیشگی خانواده شما خواهد بود.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی دوو را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، یخچال فریزر دوو را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک این اطمینان را به شما می دهد که تمامی محصولات امرسان ارائه شده در این فروشگاه از اصالت کالا برخوردار بوده و با گارانتی رسمی امرسان در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

یخچال 16 فوت امرسان هایلوکس سیلور HIGH LUX

یخچال 16 فوت امرسان هایلوکس سیلور HIGH LUX محصولی جدید می باشد که توسط شرکت امرسان به بازار عرضه شده است.

شرکت امرسان این یخچال را با رنگ های سفید و طوسی روانه بازار کرده است.

یخچال دوقلو 16 فوت امرسان هایلوکس سیلور HIGH LUX بدون برفک می باشد و دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسبی می باشد.

این محصول با بهره گیری از جدید ترین فناوری های دنیای لوازم خانگی دارای ظاهری زیبا و شیک می باشد.

این مدل دارای 7 طبقه و 1 کشو در یخچال است.

دو محفظه کشویی در یخچال وجود دارد که یکی از آن‌ها دارای تنظیمات کنترل رطوبت است که درجه رطوبت بهینه را انواع مواد غذایی می ‌توان تنظیم کرد و آن ‌ها را برای مدت زمان طولانی تری تازه نگه دارید.

این یخچال با حجم مناسب خود بهترین گزینه برای خانواده های بزرگ و پر جمعیت می باشد.

فاصله بین طبقات به گونه ای طراحی شده اند که بدون مشکل می توان مواد غذایی داخل یخچال جای داد.

طبقه بندی و تعبیه کشو باعث شده مواد غذایی راحت تفکیک شوند و مواد غذایی مورد نیاز به کمک این طبقه ‌بندی ها راحت ‌تر پیدا شوند.

بر روی درب این محصول نمایشگر دیجیتال که از فرمان‌ های لمسی پشتیبانی می ‌کند و به کمک آن می‌ توان تنظیمات دلخواه را انجام داد و تمامی تنظیمات انجام گرفته را در صفحه نمایشگر مشاهده کرد.

همچنین این محصول به قفل کودک مجهز شده تا از تغییرات ناخواسته جلوگیری کند.

از ویژگی های بارز این محصول مجهز شدن آن به آبریزر می باشد.

 

خدمات پس از فروش و ضمانت نامه

محصولات برند امرسان با ضمانت نامه رسمی و ارائه خدمات پس از فروش شرکت امرسان در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک به مشتریان عرضه می گردد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

مخلوط کن کنوود مدل SB327

مخلوط کن کنوود Kenwood مدل SB327 با توان 750 وات دارای طراحی بسیار شیک و زیبا می باشد. این مخلوط  کن از بهترین مخلوط‌کن‌های موجود در بازار است. حجم پارچ به‌اندازه 5 لیوان بزرگ یا 8 لیوان متوسط آبمیوه تهیه می‌کند . کنوود همچنین به تعبیه ی شیر تخلیه مواد بر روی بدنه پرداخته, ارتفاع این شیر آن قدر مناسب است که می توان لیوان های با اندازه متوسط را در زیرش جای داد و به راحتی آن را پر کرد .

مخلوط کن کنوود SB327

مخلوط کن کنوود Kenwood مدل SB327 با توان 750 وات دارای طراحی بسیار شیک و زیبا می باشد.

بدنه دستگاه از فلز یکپارچه ساخته شده است که علاوه بر استحکام بالا بر زیبایی ظاهری دستگاه افزوده است.

این مخلوط  کن از بهترین مخلوط‌کن‌های موجود در بازار است.

این دستگاه با تیغه استیل ضدزنگ محکم یخ را نیز به‌راحتی خرد می‌کند.

حجم پارچ به‌اندازه 5 لیوان بزرگ یا 8 لیوان متوسط آبمیوه تهیه می‌کند.

کنوود همچنین به تعبیه ی شیر تخلیه مواد بر روی بدنه پرداخته به همین دلیل می توان کنوود را بابت این طراحی هوشمندانه تحسین کرد.

ارتفاع این شیر آن قدر مناسب است که می توان لیوان های با اندازه متوسط را در زیرش جای داد و به راحتی آن پر کرد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

لوازم خانگی کنوود را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، مخلوط کن کنوود را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

مشخصات محصول :

28 فوت
قفل کودک
رنگ استیل
اتصال به آب شهری
کمپرسور اینورتر دیجیتال

یخچال و فریزر پایین دوو مدل اولتیمو D4BF-0028SS

یخچال و فریزر پایین دوو مدل اولتیمو Ultimo D4BF-0028SS یکی از محبوبترین و پرفروش ترین محصولات خانواده فرشلند دوو است.

این محصول به عنوان یکی دیگر از اعضای خانواده خود با طراحی ویژه زیبایی منحصر به فردی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

یخچال فریزر اولتیمو در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در سه رنگ سفید براق، سفید چرمی و استیل به مشتریان عرضه می گردد.

این یخچال یکی از بهترین یخچال های پهن موجود در بازار به حساب می آید که دارای گنجایش بالا می باشد.

دوو برای حفظ تازگی بیشتر در مواد غذایی، از سامانه کنترل سرمایش هوشمند (Digital Cooling) در سری یخچال فریزر های جدید فرشلند (FreshLand) بهره برده است.

این سامانه با استفاده از حسگرهای مختلف داخل و خارج از یخچال دما و رطوبت محیط داخلی و خارجی را بررسی نموده و در نهایت بهترین عملکرد ممکن را برای ایجاد دمای مناسب ایجاد می نماید.

بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا در یخچال و فریزر مدل اولتیمو Ultimo D2BF-0028 شرکت دوو(daewoo)، میـوه جات و سـبزیجات و همچنین مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی ‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می ‌مانــد.

 

مدیریت و حفظ تازگی مواد غذایی با تکنولوژی دیجیتال (PERFECT FRESHNESS MANAGEMENT By Digital Technology) چیست؟

شرکت دوو در یخچال فریزر های جدید خود سری فرشلند (Fresh land) که به تازگی وارد بازار نموده است، استفاده از سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital cooling) یخچال و فریزر پایین دوو مدل اولتیمو Ultimo D4BF-0028SS مجهز به سنسورهای کنترل دمایی نموده است، این سنسورها دمای فضای داخلی و بیرونی یخچال را تشخیص داده و اطلاعات آن را به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند.

این سامانه داده‌ ها را تحلیل کرده و پس از تحلیل آن دستورات لازم برای انجام عملکرد بهینه به کمپرسور منتقل نموده و سرمایش مورد نیاز با شرایط محصول تامین می گردد.

بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه و سـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی ‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می ‌مانــد.

 

معرفی کمپرسور اینورتر دیجیتال (Digital Inverter Compressor) دوو

کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد.

فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می ‌رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌ تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می ‌مانـد.

کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %23 انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد. این موضوع باعث شده تا ساید بای ساید فرشلند دوو نشــان +A را به معنای 25٪ مصرف انرژی کمتر نسبت به سطح A دریافت نماید.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با ارائه برندهای معتبر همچون دوو (با خدمات پس از فروش انتخاب سرویس حامی) همراه همیشگی خانواده شما خواهد بود.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی دوو را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، یخچال فریزر دوو را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک این اطمینان را به شما می دهد که تمامی محصولات امرسان ارائه شده در این فروشگاه از اصالت کالا برخوردار بوده و با گارانتی رسمی امرسان در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

یخچال 16 فوت امرسان هایلوکس سیلور HIGH LUX

یخچال 16 فوت امرسان هایلوکس سیلور HIGH LUX محصولی جدید می باشد که توسط شرکت امرسان به بازار عرضه شده است.

شرکت امرسان این یخچال را با رنگ های سفید و طوسی روانه بازار کرده است.

یخچال دوقلو 16 فوت امرسان هایلوکس سیلور HIGH LUX بدون برفک می باشد و دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسبی می باشد.

این محصول با بهره گیری از جدید ترین فناوری های دنیای لوازم خانگی دارای ظاهری زیبا و شیک می باشد.

این مدل دارای 7 طبقه و 1 کشو در یخچال است.

دو محفظه کشویی در یخچال وجود دارد که یکی از آن‌ها دارای تنظیمات کنترل رطوبت است که درجه رطوبت بهینه را انواع مواد غذایی می ‌توان تنظیم کرد و آن ‌ها را برای مدت زمان طولانی تری تازه نگه دارید.

این یخچال با حجم مناسب خود بهترین گزینه برای خانواده های بزرگ و پر جمعیت می باشد.

فاصله بین طبقات به گونه ای طراحی شده اند که بدون مشکل می توان مواد غذایی داخل یخچال جای داد.

طبقه بندی و تعبیه کشو باعث شده مواد غذایی راحت تفکیک شوند و مواد غذایی مورد نیاز به کمک این طبقه ‌بندی ها راحت ‌تر پیدا شوند.

بر روی درب این محصول نمایشگر دیجیتال که از فرمان‌ های لمسی پشتیبانی می ‌کند و به کمک آن می‌ توان تنظیمات دلخواه را انجام داد و تمامی تنظیمات انجام گرفته را در صفحه نمایشگر مشاهده کرد.

همچنین این محصول به قفل کودک مجهز شده تا از تغییرات ناخواسته جلوگیری کند.

از ویژگی های بارز این محصول مجهز شدن آن به آبریزر می باشد.

 

خدمات پس از فروش و ضمانت نامه

محصولات برند امرسان با ضمانت نامه رسمی و ارائه خدمات پس از فروش شرکت امرسان در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک به مشتریان عرضه می گردد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

مشخصات محصول :

مجهز به لنز VB

دارای وضوح 480P

توانایی پخش نسبت های تصویر 16:9 و 4:3

مجهز به قابلیت کارائوکه

پشتیبانی از کارت حافظه

دارای دو درگاه میکروفون

پشتیبانی از MP3، CD، CD-R/RW، DVD و DVD+R/RW

ریموت کنترل

پخش کننده دی وی دی جی پلاس مدل GDV-HJ257N

برند جی پلاس دستگاه دی وی دی را تولید و روانه بازار کرده است. پخش کننده دی وی دی جی پلاس مدل GDV-HJ257N جز محصولاتی بشمار می رود که به واسطه ابعاد و ظاهر کلاسیکی و کاربردی که دارد می ‌تواند نظر مردم را به سمت خود جلب کند.

در زمان هایی که به اینترنت دسترسی ندارید و به دستگاهی با کیفیت نیاز دارید برای نمایش فیلم ‌های DVD و حتی پخش کردن فایل‌ های رسانه‌ ای مختلف.

پخش کننده دی وی دی جی پلاس مدل GDV-HJ257N محتوای مورد نظر شما را که روی دیسک قرار دارد را پخش می کند.

هنوز هم فیلم‌‌ های زیادی روی دیسک عرضه می ‌شوند که نیاز به استفاده از DVD احساس می ‌شود.

این دستگاه توانایی پخش نسبت‌ های تصویر 16:9 و 4:3 دارد.

این دستگاه دارای دو درگاه برای میکروفون است که می ‌توان صدای میکروفون را همزمان با صدای موزیک پخش کرد.

پخش کننده دی وی دی جی پلاس مدل GDV-HJ257N قابلیت پخش از USB دارد و از درگاه ‌های خروجی آن می ‌توان به HDMI، کامپوننت و کامپوزیت اشاره کرد.

این ابعاد و وزن باعث شده که بتوان این پخش کننده را به راحتی حمل کرد و جای مناسبی هم در نزدیکی تلویزیون قرار داد.

 

اتصالات پخش کننده DVD‌

از ویژگی ‌های بسیار خوب این پخش کننده DVD‌ که کیفیت آن را بسیار بالا برده است، می‌توان به پشتیبانی از کابل HDMI‌ اشاره کرد.

پشتیبانی از کابل HDMI باعث شده بتوانید این محصول را به جدیدترین تلویزیون‌ های روز متصل کرد و از تماشای فیلم و عکس لذت برد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول پشتیبانی از USB‌ است.

حتی اگر از این دستگاه پخش DVD برای اجرای دیسک هم استفاده نکنید، می ‌توانید از آن به عنوان یک پخش کننده USB کمک بگیرید.

این ویژگی باعث شده که این محصول به محصول همه فن حریفی تبدیل شود که می‌تواند به روش‌ های گوناگون فایل ‌های مورد نظر شما را پخش کند.

ترکیب این دستگاه با یک سیستم صوتی تصویری با کیفیت هم نتیجه شگفت ‌انگیزی در بر خواهد داشت.

این پخش کننده DVD می‌تواند به مرکز رسانه‌ای محل کار را خانه شما تبدیل شود.

از دیگر قابلیت‌های این پلیر می توان به پشتیبانی از کارت حافظه اشاره کرد که می توانید فیلم ها و موزیک های موجود روی این کارت ‌ها را پخش نمایید.

علاوه بر HDMI، این دستگاه از خروجی های کامپوننت و کامپوزیت نیز پشتیبانی می‌کند.

 

کم هزینه و پر کاربرد

این پخش کننده گزینه مناسب و کم هزینه برای داشتن دستگاهی به عنوان مرکز رسانه‌ای خانه و یا محل کار است.

دستگاهی که می‌تواند محتوای صوتی و تصویری شما را به شکل‌ های مختلف پخش کند.

با این دستگاه نگران این نخواهید بود که دیگر نمی ‌توانید دیسک ‌های قدیمی یا حتی جدید را تماشا کنید.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

محصولات جی پلاس را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید کالاهای دیجیتال بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، دستگاه دی وی دی جی پلاس را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

مشخصات محصول

پنج شعله
کشور سازنده ایتالیا
دارای فندک خودکار
فر برقی
تعداد برنامه 8 برنامه
ظرفیت فر XXL بسیار بزرگ

اجاق گاز ویرپول مدل ACM 9417/1 IX

اجاق گاز مبله ویرپول مدل ACM 9417/1 IX با استفاده از استانداردهای به روز دنیا و با قیمت و کیفیت مناسب تولید شده اند.

اجاق گاز Whirlpool با طراحی زیبایی که دارد مناسب هر نوع آشپزخانه و هر نوع سلیقه‌ای است.

جنس شبکه اجاق گاز ویرپول چدنی است که طراحی ویژه‌ای دارد و باعث سهولت در استفاده از آن می‌ شود.

این شبکه ‌های چدنی بسیار با کیفیت است و در طول استفاده به هیچ عنوان ظاهر آن تغییر نمی ‌کند.

ویژگی بارز اجاق گاز ویرپول مدل ACM 9417/1 IX گرید انرژی A  میباشد ،حرف A در برچسب انرژی نشان‌ دهندهٔ کمترین مصرف انرژی و بیشترین کارایی وسیله است.

بهترین ویژگی این اجاق گاز این است که شعله‌ های این گاز مجهز به سیستم امنیتی ترموکوپل بوده که در صورت خاموش شدن گاز و نشت جریان گاز قطع خواهد شد.

ویژگی دیگر این اجاق گاز ترموکوپل میباشد، ترموکوپل (Thermocouple) یک سنسور تشخیص دما است، زمانیکه دما در یک سمت با دما در سمت دیگر تفاوت داشته باشد یک جریان الکتریکی در مسیر برقرار می‌شود. که اساس کار ترموکوپل‌ ها می‌ باشد.

این اجاق گاز با طراحی بسیار منحصر به فرد جز پر فروش ترین محصولات ویرپول بوده و با طراحی کامل خود زیبایی را بر اساس نیاز خانواده به آشپزخانه شما هدیه می دهد.

فاصله بین شبکه ها اجاق گاز بگونه ای طراحی شده است که این امکان را به شما می‌ دهد تا بتوانید بدون اینکه ظروفتان دچار سوختگی بشود به راحتی استفاده کنید و از آشپزی کردن نهایت لذت ببرید.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی ویرپول را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، اجاق گاز ویرپول را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

بستن

  • dxc dxc