معرفی بهترن و جدیدترین های ایرانی

معرفی بهترن و جدیدترین های ایرانی

معرفی بهترن و جدیدترین های ایرانی

معرفی بهترن و جدیدترین های ایرانی

معرفی بهترن و جدیدترین های ایرانی

  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

کابل تبدیل USB به Micro USB انکر مدل A8133 PowerLine Plus طول 1.8 متر

یکی از قدرتمند ترین و معتبرترین تولید کنندگان لوازم جانبی موبایل و تبلت در دنیا، شرکت Anker است‏.‏ این شرکت در سال 2009 میلادی توسط تیمی از کارمندان سابق گوگل تاسیس شده است‏.‏ هدف اصلی این شرکت تولید لوازمی است که زندگی را برای مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی همراه آسان تر نماید و تا کنون نیز Anker توانسته به این امر، جامه عمل بپوشاند‏.‏ هم اکنون، Anker طیف رنگارنگ و متنوعی از انواع پاوربانک، قاب باتری، ماوس، صفحه کلید، هاب، IP Camera، محافظ صفحه نمایش، کاور، بلندگو و بسیاری دیگر از وسایل این چنین را طراحی و تولید می نماید و به طرفداران بی شمار خود در سرتاسر جهان عرضه می نماید‏.‏‏

ویژگی های کابل تبدیل USB به Micro USB

این کابل 1.8 متر طول دارد و داخل آن از چند رشته سیم ساخته شده که موجب افزایش سرعت انتقال شارژ تا 40 درصد بالاتر می‌شود.

قدرت تحمل بیش از 5000 بار خمش را دارد.

«کابل تبدیل USB به Micro USB انکر مدل PowerLine Plus طول 1.8 متر» مناسب برای انتقال شارژ و اطلاعات از دو درگاه یو اس بی (USB) و Micro USB است.

کانکتور Micro USB در این محصول با انواع گوشی‌های موبایل اندرویدی و دیگر دستگاه‌های مجهز به درگاه Micro USB سازگاری خواهد داشت.

همچنین کانکتور USB آن کامپیوتر، لپ‌تاپ، شارژرهای دیواری، پاور بانک و دیگر دستگاه‌های دارای این درگاه سازگار است. شما می‌توانید از این کابل برای شارژ و انتقال اطلاعات میان دستگاه‌های مختلف استفاده کنید.

این محصول با استفاده از استانداردهای MFI ساخته شده و در زمان استفاده از آن هیچ خطری دستگاه‌های شما را تهدید نخواهد کرد.

شرکت انکر برای راحتی مشتریان در حمل این محصول، یک کیف خوش ساخت و زیبا در کنار کابل انکر مدل PowerLine Plus به خریداران خود هدیه می‌دهد.

مدل کامل این کابل A8133H12 PowerLine Plus می باشد.

  • ۹۹/۰۵/۲۰
  • dxc dxc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی